Translate

vrijdag 2 november 2012

4e petit fourtje



 
 
 
Banaan met chocolade cake en chocoladebolletjes. De vierde alweer. Vond het niet moeilijk om te maken. Enigste waar ik moeite mee had waren de hv aan de zijkant, maar ik las op verschillende blogs dat daar meerderen moeite mee hadden. Maar het is voor zover ik kan zien toch nog goed gelukt.  Groetjes Willy
 
Ps Hallo allemaal voor iedereen die deze week meedoet met de challenge van Grietje heel veel haakplezier met petit four nr 5 hij ziet er weer prachtig uit. Groetjes voor allemaal

6 opmerkingen:

  1. Mooie bruin heb je gebruikt!
    Ik zie dat je alleen geel gebruikt hebt met de randjes halve vasten in de lusjes. Heb je de onderkant ook geel gemaakt?
    Ik heb de onderkant bruin en dat samen gehaakt met halve vasten in bruin.
    Evengoed mooi. Ik vind hem echt goed gelukt!

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee heb de onderkant wel bruin gemaakt. Eigenlijk was het een foutje, maar ik vond het best leuk staan.

      Groetjes,
      Willy

      Verwijderen
  2. Heel leuk versiert met dat bloemetje.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo
      Het bloemetje kwam ik tegen bij de Xenos in drie formaten. Het is van hout en ik heb er een parel bovenop geplakt en zo is het een leuk bloemetje geworden.

      Groetjes,
      Willy

      Verwijderen
  3. mooi! en dat bloemetje maakt het af...

    groetjes,
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi tine

      Vind het bloemetje zelf ook wel goed passen. Vind het net witte chocolade lijken.

      Groetjes Willy

      Verwijderen