Translate

dinsdag 20 augustus 2013

Dag allemaal vandaag wil ik jullie iets laten zien naar aanleiding van de les van gisteren Kitty franken , kadolabeltjes. Een leuke les van Kitty.  Hoe vaak komt het niet voor dat je een klein kaartje ergens aan wilt doen voor bijvoorbeeld een kadootje ,voor verjaardag of jubileum of zomaar . Dan is het nog lastig om een geschikte te vinden en duur. Er kunnen 3 kadolabeltjes uit een A5 je en ik zou zeggen laat je fantasie er maar op los alles mag. Ik heb voor deze labeltjes 2 kleuren papier gebruikt ponsen stansjes  stempels platte parels  strikjes goudkleurig lint.Ik heb nog geen bowdabra om strikken mee te maken deze ga ik binnenkort bestellen want dat lijkt mij een heel handig apparaat. Je kunt dan meteen alles in je strik verwerken wat je er in wilt hebben. Ik zou zeggen probeer eens zo` n kadolabel te maken  het is niet moeilijk.    groetjesssssssssssss
van 

2 opmerkingen:

  1. Zo een mooi labeltje en dat moet dan
    nog aan een cadeautje hangen.
    Ik denk dat het geschenk gewoon top wordt!
    Nog een fijne namiddag,
    liefs Valerie ♥

    www.atelier-valerie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuke labeltjes he, en zo leuk om te maken.Bedankt voor je leuke reactie. lieve groetjes van Willy

      Verwijderen