Translate

zondag 6 juli 2014

Wk twisted kaart

WK kaart
Wk kaart
WK kaart
WK kaart
Hoi allemaal, vandaag wil ik julli een paar kaarten laten zien die ik gemaakt heb. Met de digistamp van Yvonne Creations. De 1 is ingekleurd met stift en de andere met potloden, zo zie je maar weer dat je met weinig middelen hele leuke kaarten kunt maken. Vooral deze twisted kaart ik heb hem iets anders gemaakt, normaal laat je de flapjes open, maar ik heb ze dichtgeplakt. Dit omdat de plaatjes wat groter zijn en ik het 1 geheel wilde laten zijn. Plaatjes opgeplakt met dubbeltape. Gestempeld met de stipjesstempel met distress inkt. De letters komen van het alfabet van Marianne Design. En de grassprietjes zijn met potlood getekend. Je zou er voor kunnen kiezen om hier een stansrand hiervoor te gebruiken maar ik vond de getekende versie het leukst. Groetjes Willy. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten